Aby skutecznie podejmować decyzje na trudnym rynku farmaceutycznym, potrzebna jest wiedza z zakresu marketingu, prawa i zarządzania.
Osoby, które nie podejmują efektywnych działań prowadzących do poprawy wskaźników ekonomicznych i wizerunku reprezentowanego przedsiębiorstwa nie odnoszą sukcesu. Stąd nasza decyzja o wprowadzeniu do programu tematów dotyczących mechanizmów rynkowych opartych o najnowsze trendy związane m.in. z marketingiem internetowym, komunikacją interpersonalną i budowaniem trwałych relacji z otoczeniem. Nie zabraknie także zajęć dotyczących marketingu społecznościowego, „content marketing”, dostępności ekonomicznej, neuromarketingu i wykorzystania sztucznej inteligencji na rynku farmaceutycznym.
Warsztaty, seminaria i wykłady prowadzone będą w nowoczesnej, przystępnej i praktycznej formie. Zdobyta wiedza ułatwi menagerowi zarządzanie zespołem i produktem oraz pozytywnie wpłynie na kompetencje związane z negocjacjami cenowymi, oraz kreowaniem marki. Wyjątkową jakość oraz wysoce specjalistyczny charakter zajęć zapewnia liczne grono wykładowców będących specjalistami, oraz menagerami o niekwestionowanej pozycji na rynku farmaceutycznym. Otrzymany certyfikat będzie nie tylko potwierdzeniem ukończenia studiów, ale będzie również stanowić gwarancję przewagi konkurencyjnej Absolwenta w stosunku do innych reprezentantów branży.
Wybierając kształcenie podyplomowe, kreujesz swoją przyszłość.
Zapraszamy do udziału w kursie!
Katedra i Zakład Farmakoekonomiki i Farmacji Społecznej Uniwersytet Medyczny w Poznaniu