Konferencja „Marketing w Farmacji”

Udostępnij:

W dniach 15-19 marca 2021 r. zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji on-line, która poświęcona jest wiedzy z zakresu marketingu w branży farmaceutycznej „Marketing w Farmacji”.  Patronem medialnym Wydarzenia jest Farmakoekonomika Szpitalna.

Tegoroczna edycja konferencji „Marketing w Farmacji” będzie trwała aż 5 dni, które wypełnione będą wykładami i warsztatami z udziałem najlepszych specjalistów w branży. Uczestnicy Wydarzenia będą mogli poszerzyć swoją wiedzę z zakresu m.in.: zasad rządzących promocją i sprzedażą w branży farmaceutycznej, marketingu produktu czy pracy w marketingu farmaceutycznym z perspektywy praktyka.

Wydarzenie skierowane jest do studentów farmacji i kierunków ekonomicznych, a także do wszystkich zainteresowanych tematem. Organizowane jest przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM. Rejestracja na wydarzenie rozpocznie się już 15. lutego o godzinie 18:00. Tegoroczna edycja odbywa się wyłącznie on-line z wykorzystaniem platformy MS Team.

Uczestnictwo w wydarzeniu daje niezwykłą szansę na uzyskanie kompleksowej wiedzy i przydatnych umiejętności. Zrozumienie roli jaką pełni marketing w farmacji z pewnością pomoże wielu osobom podczas codziennej pracy, czy też zdobywania wymarzonego stanowiska.

Serdecznie zapraszamy!